Retourneren

 

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening. Na ontvangst van uw retourzending ontvangt u binnen 14 dagen een terugbetaling. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

 

Retourprocedure 

Indien u het product retour wilt sturen en hiervan een terugbetaling wilt ontvangen kunt u dit bij ons melden via het contactformulier of telefonisch via onze klantenservice: 020 - 752 99 53.  Indien u een retourzending wilt aanmelden geeft u in de volgende zaken aan ons door:

- Bestelnummer

- Retour te zenden artikelen

- Reden retourzending (optioneel) 

Na ontvangst van uw e-mail nemen wij uw verzoek in behandeling en ontvangt u van ons binnen 1 werkdag een e-mail terug met retourinstructies. U kunt dan conform de instructies het product naar ons retour sturen. De portokosten zijn voor rekening van de verzender. Zodra uw retour gezonden bestelling door ons is ontvangen en geëvalueerd wordt het restitutiebedrag terugbetaald. 

De wijze van terugbetaling is afhankelijk van de manier waarop u uw artikel heeft afgerekend. Bij alle betaalmethodes ontvangt u het bedrag via dezelfde wijze terug. Alleen als u via creditcard heeft betaald vragen we u om een IBAN nummer te verstrekken. 



Retourprocedure in geval van garantie

Heeft u binnen de gestelde garantietermijn een probleem met een product? Neemt u dan contact op via het contactformulier. Vermeld hierin in ieder geval de volgende zaken:

  • Bestelnummer
  • Duidelijk omschrijving van het defect
  • Merk, model en type van apparaat waarop het defecte artikel heeft gebruikt
 
Na ontvangst van uw e-mail nemen wij uw garantie verzoek in behandeling en ontvangt u van ons binnen 1 werkdag een e-mail terug met verdere retourinstructies. U kunt dan conform de instructies het product naar ons retour sturen. De portokosten zijn voor rekening van de verzender. Na ontvangst van het defecte product wordt deze in de meeste gevallen binnen 2 werkdagen verwerkt en zal een vervangend artikel naar u verzonden worden. Indien u hulp nodig heeft bij uw garantie verzoek kunt u uiteraard ook telefonisch contact met ons opnemen.