Veelgestelde Vragen



Hoe vind ik de juiste adapter of ander onderdeel?

De snelste manier is door uw laptop model te selecteren in het menu linksboven op onze website. Nadat u uw laptop heeft geselecteerd worden alle geschikte artikelen voor uw laptop getoond. Uw laptop model/type kunt u veelal op de onderzijde van uw laptop aflezen.

Ook kunt u het partnumber van uw adapter/accu invullen in het zoekveld. U kunt vervolgens aan de hand van de specificaties en/of afbeeldingen nagaan of het gevonden artikel is wat u zoekt.

Heeft u hulp nodig bij het kiezen van het geschikte artikel voor uw laptop? Neemt u dan contact met ons op.

 

Verkopen jullie ook originele onderdelen?

Wij verkopen zowel "third party" als originele onderdelen. Originele onderdelen liggen in een hoger prijssegment dan andere merken of huismerken. Al onze producten voldoen aan strenge EU normen voor veiligheid en toepasbaarheid.

 

Ontvang ik een factuur van de aankoop?

Ja, van alle bestellingen die u via onze webshop doet ontvangt u een BTW factuur.

 

Kan ik de bestelling retour sturen indien deze niet naar tevredenheid is?

Ja, indien het artikel niet naar tevredenheid is kunt u deze tot 14 dagen na ontvangst retour sturen. U krijgt dan het bedrag van het artikel terug gestort op uw rekening of u kunt een ander artikel bestellen. Meer informatie over retourneren vindt u hier.

 

Kan ik ook bij jullie langs komen?

Ja, meer informatie over afhalen vindt u hier.

 

Op welke manier kan ik afrekenen in de webshop?

U kunt betalen via Ideal, Creditcard, Paypal, Afterpay of bankoverschrijving. Onze Belgische klanten kunnen in plaats van Ideal afrekenen via Bancontact/Mrcash en de andere genoemde betaalmethodes.

 

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Indien u uw bestelling op werkdagen voor 19.00 uur heeft besteld en betaald heeft u uw bestelling de volgende dag in huis, mits op voorraad. Hier vindt u meer meer informatie over de bezorging. De verwerking van bestellingen die zijn betaald via bankoverschrijving kan langer duren.



Ik heb een klacht, wat nu?

Wij vinden dat elke klacht er één teveel is. Daarom lossen we het samen met u graag op. Graag ontvangen we een duidelijke omschrijving van de klacht. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze mensen van de service afdeling zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u uw klacht liever bij een onafhankelijke partij neerleggen dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar AdapterDirect.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).